Ångest!


Ja det är precis vad jag känner idag inför att börja på onsdag. Nu har jag alltså bara en ledig dag kvar på föräldraledigheten. Tänkt vad snabbt tiden har gått. Önskar att jag kunde vara hemma ett tag till. Men det kommer nog att bli roligt också att äntligen få lära sig att jobba på apotek med receptbelagda läkemedel. Jag kommer nog att vara så osäker i början att jag kommer lusläsa FASS för varje kund. Säkerheten och självförtroendet kommer väl med tiden. Det känns faktiskt lite skönt att börja som praktikant nu för då förväntas det ju inte att jag ska kunna någonting... Min handledare ringde idag om att jag skulle börja lite tidigare på onsdag då hela personalen ska ha ett möte på morgonen och då tyckte hon att det var bra om jag var med så det blir kl. 8 istället för halv nio som det var sagt. Skönt att det inte kommer att bli tidigare än så på morgonen :)

Har inte tagit någon bild på gofisen idag och nu sover han så jag tänkte bjuda på en bild på mig själv. Gillar egentligen inte att lägga ut bilder på mig själv men jag tänkte att det vore kul att jämföra bilden idag med en bild imorgon eftersom jag ska till frissan imorn. Tänkte göra mig blond igen : Det är alltid kul att variera sig och vara lite mörkare ett tag men jag går alltid tillbaka till blont och trivs bäst med det.


Toningen har faktiskt släppt en del så det är inte jätte mörkt nu heller men det ska bli blondare imorn. Jag kommer att pröva en ny frisör i Torsby som jag aldrig varit till förut på "Salong Dominiqe". Spännande att se hur resultatet blir. Frisyren kommer det inte att ske så mkt förändring med eftersom jag sparar håret till bröllopet så endast de slitna topparna ryker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0