Blondin eller brunett?


Har precis kommit hem efter 3 timmar hos frissan. Fick vänta 45 min innan jag fick sätta mig i stolen då hon hade haft en del strul idag. Men jag känner mig nöjd med resultatet. Vi bestämde att göra folieslingor. Kul att hitta en frisör i Torsby som föredrar det framför hätta. Jag blir alltid mer nöjd med resultatet då det blir mindre utväxt från början och dessutom kan man ju blanda färger om man vill. Men idag blev det enbart blonda eftersom jag var så mörk i håret. Sedan kapade hon ca 3-4 cm på längden för att riktigt få bort de slitna topparna.




Så här blev resultatet. Vad tycker ni? Ska jag vara blond eller brunett? Själv tycker jag det är kul med förändringar men trivs nog allra bäst som blondin :)

Nu ska jag ta mig lite fika och ta och fylla i studieplanen som ska vara klar tills imorn. Theo sitter bredvid mig i soffan och leker med sin nya leksak han fick från älsklingens kusin :) Älsklingen är ute och åker skidor i valberget.





Kommentarer
Postat av: maria

Allt klär en skönhet! =D

2012-01-31 @ 23:07:46
Postat av: Mammas Gofis

Tack vännen :) Hur går det med Charlie? Vill komma och hälsa på snart. Kram

2012-02-01 @ 19:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0