Fortsättning...



Lite bilder från boendet:

































Boendet hette "sweet dreams" och det kan jag varmt rekommendera och där kommer jag bo igen om/när jag ska till Ullared igen.

Vi slocknade ganska snabbt efter att vi hade lagt oss och när vi vaknade nästa morgon utvilade så kände vi att vi ville till gekås en sväng igen innan vi drog norrut. Så det blev lite till shoppat innan vi var helt klara. Vi hade väldigt tur med vädret för igår när vi skulle hem så snöade det inte. Vi tog en omväg hem via Lidköping eftersom Maria hade funnit ett köksbord på blocket som fanns i Lidköping. Så Sara om du läser detta, nu har jag varit en snabbvisit i din hemstad :) Vi såg dock inte så mkt av staden eftersom vi bara åkte till bostadsområdet och hämtade bordet. Innan Lidköping så åkte vi förbi Vara där olyckan skedde dagen innan. Och de höll fortfarande på att städa undan efter olyckan. En stor lyftkran fanns där som skulle lyfta undan lastbilen. Den låg i diket och såg väldigt intryckt och paj ut. När vi såg detta så förstod man att det var en riktigt allvarlig olycka och inte en chans att familjen i personbilen skulle kunna ha överlevt...Efter stoppet i Lidköping följde vi Vänern upp mot Mariestad-Gullspång-Kristinehamn-Karlstad där Maria skulle av. Men nån mil innan Gullspång så la vindrutetorkaren av vid förarsidan och även om det inte regnade så stänkte det vatten från vägen fr. allt när vi mötte långtradare så det var vårt att köra. Vi stannade ett par gånger och försökte trycka rätt den så vi tog oss fram iaf. I Karlstad konstaterade Marias pojkvän att torkbladen var utslitna så det var bara att kasta sig iväg till Biltema innan de stängde för att köpa nya. Ohändig som jag är så var jag inte till någon större hjälp. Men Maria fixade det :D Hon bytte torkbladen åt mig och vilken skillnad det blev. Då kunde jag åka de tio resterande milen säkert hem till Torsby.

Detta blev ockå shoppat på Gekås:

Trasmatta till hallen.


Fotoram plats för 8 kort.


7 mikrotrasor, två paket med disktrasor, tvättsvampar, 4 par disk/städhandskar, trosor, två lila dukar till vardagsrumsbord, måttset i turkos, dl-mått i rostfritt stål, turkosa muffinsformar, gråa mjukisbyxor till gofisen, svart klänning i spets, babyolja, tandborste, hårspänne i strass, kruka, hjärtformad ask, två plastmuggar, maskindiskmedel och fasta tvålar till älsklingen.



Dagens gofis :) Igår upptäckte mormor och morfar att gofisen fått två till tänder på övre tandraden. När jag och älsklingen skulle kolla noga idag så såg vi att det t o m var tre nya tänder där. Det är inte mkt som sticker fram på vissa tänder men det syns lite vitt iaf. Nu har gofisen tre tänder på undre raden och fyra på övre raden. Inte konstigt att han är så dålig i magen när han fått sju tänder på två månader. Det har gått väldigt snabbt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0