Ullared imorn!


Det blev en lugn dag igår. Jag och älsklingen och gofisen tog en promenad runt borejoggen på förmiddagen och sedan städade jag bort resten av julen. Granen åkte ut och så bytte jag gardiner i sovrummet och köket så nu återstår bara adventsljusstakarna men de får vara framme ett tag till. På kvällen lagade jag hemgjord pizza. Det blev en massa matlådor eftersom jag gjorde två pizzor så nu kan vi gotta oss ett tag framöver :) Nä, vi frös faktiskt ner dem så kan vi bara ta upp någon annan gång.


Gofisen igår.

Idag har jag och älsklingen varit en tur till Mattila och åkt skidor. Nästan 2 timmar åkte vi så det känns bra i kroppen nu. Mormor och morfar var barnvakt och hade varit ute och gått borejoggen eftersom gofisen är van den rundan ;) Jag skulle inte bli förvånad om gofisen blir en rutinmänniska med tanke på hur hans föräldrar är ;)
Nu ska jag packa inför Ullaredstripen imorn. Åker redan ikväll till Karlstad så att vi kan starta riktigt tidigt imorn. Det blir bara jag och Maria och jag har fått låna pappas skåpbil eftersom älsklingen behöver bilen och dessutom är den här bilen bränslesnål och det finns gott om plats att lasta ifall det blir mkt shoppat. Vet inte riktigt vad som finns där men vi har stora förväntningar nu efter allt man har hört. Har gjort en lista över vad jag behöver som jag hoppas finns. Det kommer garanterat att shoppas barnkläder. Tänkte köpa lite vår/sommarkläder till gofisen i stl. 86/92 om det finns. Hoppas att det inte blir snöoväder när vi åker. 43 mil från Torsby och 36 mil från Karlstad är det.


Gofisen idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0