Semifinal!


Ikväll slog fbk ut HV71 i 6:e kvartsfinalmatchen genom att vinna hemma med 1-0 :) Vi var hos mina föräldrar som har canal + och såg matchen ikväll. Det var en mkt tuff match och det märktes att det var slutspel då tempot var mkt snabbare, mer slagsmål och domaren tolerade mer. Målvakten Christopher Nilstorp gjorde en kanonmatch med många bra räddningar och höll nollan. Det blev även klart ikväll att fbk får möta brynäs i semin. Det blir nog inte så illa utan de har nog goda chanser. Tror nog att det blir lättare att möta Brynäs än Frölunda. Nu kommer jag nog att följa varje match som fbk spelar framöver.

Nej, nu måste jag krypa till kojs om jag ska orka upp imorn. Gofisen väcker oss runt 06.15 :P


Mina älsklingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0