2 arbetsveckor kvar!

 
Resan närmar sig med stormsteg :) Det ska bli så skönt och jag tror att vi behöver det för på sistone har vi sett lite småtecken på att vi börjar bli utbrända. Igår exempelvis så hittade vi ett par strumpor i frysboxen och det kan vi faktiskt inte skylla på gofisen för han är aldrig nere i källaren och skulle dessutom inte nå upp till locket...Vi ska vila upp oss på semestern och bara ligga och slappa :)
 
I fredags kom brudskorna och jag är supernöjd. De är jätte sköna att gå i och när älsklingen hade sina skor på sig så blev vi jämnlånga. Jag hade trott att jag skulle bli längre.
 
Nu ska vi krypa till kojs för att orka med en ny vecka.
 
När man tar kort med iponen så blir vissa bilder upp och ner :P Det måste bero på hur jag håller telefonen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0