Buspôjk!

 
Igår fyllde mamma år så vi åkte dit efter jag slutat jobbet och åt middag där och sen kaffe och tårta. Jag slog in presenten till mamma dagen innan så jag skulle slippa det på morgonen. På morgonen gick jag ner i källaren och hängde upp en tvätt. När jag kom upp sa möttes jag av den här bilden:
Jag är helt oskyldig menar gofisen ;) Det är inte jag som öppnat mormors paket :P

Det var bara för mig att packa in det igen :P
 
Mamma fick en kryssning till Tyskland från oss alla i familjen. Jag tror hon blev nöjd på 51 årsdagen. Ifjol var jag magsjuk på hennes födelsedag och missade  då 50 årskalaset.
 
Och apropå något helt annat så fick jag bekräftelse på mejlen i måndags att bröllopsskorna är skickade så då kommer de nog snart så det verkar ju ordna sig :)
 
Nu tar jag kväller så jag är pigg på föredraget imorgon.
 
God natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0