Storshoppat!


Det blev en heldag igår i Karlstad. Ändå tycker jag inte att vi hann springa i överdrivet många butiker. Det tar tid när man reser med barn som ska matas och bytas blöja på...Tur att mormor (mamma) var med för annars hade jag aldrig fixat det. Största prövningen var att hitta ett par vinterkängor som gick att få på gofisens fot. Vi prövade nog alla skor i butiken och gofisen ville inte sitta still. Han skulle iväg och gå hela tiden. När vi försökte sätta på skon på foten ville han bara dra ur den hela tiden. Vi blev alldeles svettiga därinne :P Till slut fick vi hjälp med att mäta foten och måttet i skon och när gofisen hjälpte till så hittade vi en känga som passar hans bulliga fötter :) Tyvärr var det de dyraste vinterkängorna i hela butiken för barn men jag kände att nu struntar jag i vad de kostar bara jag hittar ett par skor som går att använda. Dessa blev det:
Jag har även shoppat mer men nu måste jag strax gå till dagis och sen jobbet så det får bli ikväll....





 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0