I - landsproblem!

 
Gofisen sover sedan två timmar tillbaka och A har sett på hockey trots att det inte ens är fbk som spelar :P
Själv sitter jag i soffan med ett glas rödvin och firar in påsken och sollar ut bland alla klänningar och jag kommer att välja någon av dessa:


Alla utom den korallfärgade asymetriska klänningen och den sista ljusgula klänningen går att välja färg mellan många olika alternativ. Jag beställde en provkarta med färgprover förra helgen för att se hur de ser ut i verkligheten. Jag har ju funderat på en gul klänning men är osäker på nyansen så att den inte blir för stark gul eller för gulgrön.
 
Nu är frågan om vem jag ska välja utav dessa sex alternativ. A är inte så mkt till hjälp. Alla är ju klänningar säger han. Jag förstår mig inte på :P
A tänker köpa en ny slips till bröllopet i samma färg som min klänning. Vi får se vilken färg det blir. Väntar på färgkartan innan något beslut tas...

Kommentarer
Postat av: José

Hej,
Min fru har lite problem att hitta klänning till ett bröllop vi ska på nu till juni. Får man fråga var den första (röda) och den tredje (gröna) är ifrån? De tyckte jag var de finaste! :)

PS. Vad blev det för klänning till slut?

Mvh,
José.

Svar: Hej! Kul att du hittat till min blogg. Bägge klänningarna kommer från www.lightinthebox.com

Här kommer länkar till dem:
http://www.lightinthebox.com/a-line-strapless-hem-length-satin-bridesmaid-dress_p264001.html

http://www.lightinthebox.com/a-line-off-the-shoulder-knee-length-chiffon-bridesmaid-dress_p223597.html

Hoppas ni hittar någon klänning till din fru :) Det blev det näst sista alternativet för mig, klänningen som var svart. Jag beställde den i ljusgul nyans. Jag blev super nöjd.
Linn

2013-05-18 @ 22:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0