Ingen påsk utan choklad!


Jobbar imorn mellan 9-14 så jag kommer att lägga mig tidigt ikväll. Påsken är fullspäckad med aktiviteter. Idag har vi badat gofisen, bytt lakan, handlat, haft besök av Anna-Lena och Mathias, ätit påskmiddag hos min mormor och börjat plocka ur köket. Vi har flyttat ut vitrinskåpet till vardagsrummet och plockat ur fyra skåp och lagt i backar nere i källaren. Övervåningen är helt tömd och A har isolerat det mesta nu... Imorn jobbar jag och nästan direkt efter det ska vi på påskmiddag hos mina föräldrar. Sedan ska vi till Frida och Kristian en stund på kvällen. Då ska gofisen sova hos mormor och morfar. På söndag ska jag träffa Sara och sedan ska vi bjuda mamma, pappa, mormor, Victor och Anna på middag. På måndag ska vi på middag till Victor och Anna och plocka ur det sista ur köket. Tror aldrig vi haft en sån fullspäckad påsk. Det blir så när vi har renoveringen att tänka på...

Nu ska jag äta lite påskgodis innan jag lägger mig:

Gofisen fick två påskägg idag hos gammelmormor. Gammelmormor gav påskgodis i ett ägg. I det andra ägget var det kläder från släktingarna i Trollhättan. Appe (betyder Bamse) sa gofisen när han såg den ena tröjan :-) Appetröjan var i stl. 104 så det blir nog inte förrän till hösten han kan ha den skulle jag tro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0