Instagram!

 
I helgen skaffade jag mig Instagram efter lite tryck från omgivningen som jag inte lyckades stå emot :) Vi får se hur mkt jag kommer använda det. La upp min första bild där nyss. Det såg så tomt ut på min sida så kände att jag ville ladda upp en bild....
 
Idag har jag varit ledig eftersom jag jobbar på lördag. Gofisen var på dagis mellan 9-14. Vi åkte då till Karlstad till Stuvbutiken och köpte allt golv som behövs till renoveringen. Vi tänkte även köpa kakel men kaklet som jag ville ha var slut och skulle inte komma hem förrän i maj men då tipsade mig personalen där om ett annat märke som tillverkade nästan likadant som jag ville ha. Missade dem först eftersom de inte fanns uppe på väggen bland visningsexemplaren och jag gillade dem lika mkt. De var dock lite dyrare eftersom det var Höganäs som ska vara ett bra märke. Men eftersom det bara går åt 2 kvadratmeter så gör det bara några hundralappar så det är ju en piss i havet i slutändan. Men Höganäs finns i Torsby att beställa på Järnbolaget så då beställer vi här hemma istället eftersom det var en beställningsvara på Stuvbutiken. Vi åkte även till elgiganten och såg ut en ny induktionshäll eftersom den vi hade beställt hade utgått. Vi avslutade på Bergvik med lunch på max och storhandlade mat på ica maxi för en hel vecka.
 
Jag gick även in en snabbis på köpcentrumet på Bergvik och kollade på en vårjacka på stadium som jag funderat på som jag såg i sthlm men jag ändrade mig när jag prövade den eftersom stl. 40 passade perfekt upptill men var lite för tajt nertill och 42 satt alldeles för pösigt upptill men perfekt nertill. På väg till ica maxi där A påbörjat handlingen slank jag in oplanerat på polarn och pyret och där hade de 20 % rabatt och då slog jag till på en vårjacka som jag funderat på länge. Hade tänkt köpa på tradera men jag lyckas aldrig vinna någon. De slutar alltid på så höga slutpris.
 
Idag stod det i Sirisklockan att vi vigdes 3/12
 
Dagens shopping:
 
Kvällsbad:
 
Trötten gofis:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0