Klänningar!

Vi ska ju på bröllop i början på sommaren och då vill jag självklart hitta en ny fin klänning att ha på mig. Har kikat runt på nätet och hittat många fina men jag tänkte vänta tills jag varit i sthlm ifall jag hittar någon där. Annars så kan man välja färg på de flesta av modellerna jag hittat. Klänningarna har jag hittat på sidor som även säljer bal- och brudklänningar.
 


I dessa färger kan man välja alla klänningar utom den röda långklänningen med kors i ryggen och två av de blåa klänningarna (modell 13, 17 och 19. Just nu är favoriterna modell 1, 2 och 4 och då skulle jag vilja ha den i samma färg som klänning 1, daffodil (ljusgul). Om det blir modell 1 så kommer jag att ta bort rosetten. Visst skulle det vara snyggt med ett par guldskor till en ljusgul klänning? Ser redan fram emot bröllopet vi ska på. Vi fick inbjudningskortet i veckan som jag snart måste svara på. Jag hade tänkt att åka till Karlstad kvällen innan bröllopet och sova hos Maria som sen kanske ska hjälpa mig att fixa till håret. Då har vi sen 10 mil kortare att köra till Mariefred. Gofisen ska vara hos mormor och morfar under helgen. Vi har bokat boende på samma plats som bröllopsfesten äger rum. Skönt att inte behöva transportera sig så långt efter festen och dessutom kan vi äta frukost med brudparet innan vi åker hem på söndagen....
 
Nu får det bli sänga. Imorna ska gofisen och jag baka kladdkaka till helgfikat och sen blir det planering inför renoveringen. Mamma och jag ska kolla lite på tapeter.
 
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0