Längesedan sist!


Har varit sjuk förra veckan och har därför inte orkat skriva något. Förkylningen blev sämre efter måndagen och på tisdag eftermiddag skickade en kollega hem mig från jobbet. Tänkte att om jag lägger mig tidigt så kanske jag orkar jobba ändå på onsdag men det blev sämre istället. Fick feber ons och tors. Som tur va släppte febern på fre så jag kunde åka iväg till Sthlm som vi planerat sen julas :-) det fick bli i ett lugnare tempo bara. Det var roligt att ha en tjejhelg. På lördag blev det shopping. Vi besökte både Nacka forum och gick inne i centrum på Drottninggatan. Shoppade lite kläder till mig och gofisen och lite smycken och en handväska :-) har inte orkat ta några bilder men filten till gofisen är klar som jag kan visa istället.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0