Ledig dag!


Jobbar lördag denna vecka så därför har jag varit ledig idag. Gofisen fick vara hemma från dagis idag då jag varit ledig. Vi va ute på en promenad idag i det fina vädret. Kände mig så seg och stum i benen så promenaden gick ganska långsamt. Nu under eftermiddagen har jag blivit täppt i näsan och tjock i halsen. Hoppas att det går tillbaka imorn. Ska lägga mig tidigt ikväll. Annars har vi varit till banken idag och städat huset. Tråkigt, men nu känns det bra när det är rent :) vi ska vänta med att ta lån en vecka till eftersom vi kan få ner räntorna om vi får huset värderat. Det kommer en mäklare nästa vecka och ska värdera huset. Hoppas hon värderar det högt...gofisen somnade i min famn när han skulle dricka välling. Mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0