Mera klänningar!

 
Mitt uppe i alla renoveringstankar så försöker jag bestämma mig vilken klänning jag ska beställa till bröllopet vi ska på i juni. Jag har ju visat en del redan på bloggen som finns i detta inlägg:
http://hellstromlinn.blogg.se/2013/march/klanningar.html
 
Nu har jag även hittat några fler. De första tre kommer från nelly.com
Nästkommande tre har jag fått tips från Maria men kommer tyvärr inte ihåg varifrån:
De sista tre klänningarna kommer från en sida som även säljer bal- och brudklänningar och finns att välja i dessa färger:
 
Jag gör det extra svårt för mig när jag hittar så många. Vilken ska jag välja?

Kommentarer
Postat av: Maria

Den gulblommiga klänningen påminner lite om den du köpte på style by tyra. Alla är fina! Svårt att välja :)

Svar: Ja det är faktiskt exakt samma modell. Kanske onödigt men det är just det att jag snöat in mig på en gul klänning. Men den rosa asymetriska klänningen från Nelly var ju också väldigt fin. Gillade många av dem....Vi får se hur det blir. Ska fundera över påsken....
Linn

2013-03-21 @ 20:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0