Nya gummistövlar!

 
Idag har mamma och jag varit och kikat på tapeter så nu har vi lite att fundera på. Men det känns som att jag vet lite grann vad jag (vi) vill ha ;) A har gett mig fria tyglar så länge det inte blir för extremt och det vet han att jag inte vill ha ändå. Det som jag inte har klart för mig än är hur gästrummet ska se ut. Ska vi ha de liggande brädorna som en fondvägg eller i hela rummet? Jag hittade en superfin tapet så det kanske får bli fondvägg ändå, det får bli till att fundera på det...Ett par gummistövlar på skocity till gofisen och ett par svarta byxor på systrarna till mig själv har jag shoppat idag. Annars har dagen ägnats åt renoveringsplanerande, tvättat och lagar mat. Dessa stövlar blev det. Samma modell men en ny färg från förra året. De hade korta skaft och därför väldigt lätta att få på. Stl. 24 köpte jag och de verkade bli bra i storlek och nu till att börja med så finns det nog plats för raggsockor också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0