Snart 2 år!

Igår var det en månad tills gofisen fyller 2 år. Idag var det löning så ikväll passade jag på att beställa födelsedagspresenter från lekmer.se
Vi tänkte satsa på utomhusleksaker eftersom han inte har så mkt där och dessutom är han ju i den åldern där han vill göra allt som vi gör. Bland annat ser han mig använda stavmixern och elvispen ganska mkt så ibland plockar han ur dem ur skåpet och leker med dem när jag vänder ryggen till. Igår hittade jag honom med mixerstaven i vardagsrummet så körde han runt den i sin lekhink :-) Det fanns även en leksaksstavmixer på lekmer men den var tyvärr tillfälligt slut. Damsugaren som han fick i julklapp var en hit. När vi dammsuger drar han alltid fram sin och städar han med...Detta blir presenter till gofisen från sin mamma och pappa:
Åka rutschkana gillar han väldigt mkt. På dagis finns det flera stycken som han gillar att åka i.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0