Söndag!

 
Det blev Robin som får representera Sverige i Malmö i maj. Han fick näst högst poäng av svenska folket efter Yohio. Eftersom han fick betydligt mer poäng av juryn så vann han ändå. Jag tyckte personligen att det var väldigt jämn nivå på deltagarna. Robin var en av mina favoriter så det var helt ok att han vann. Annars tycker jag att juryn inte borde ha så stor makt som hälften av rösterna. Jag tycker att det är svenska folket som ska skicka sin favorit oavsett om den går hem eller inte i europa så egentligen borde Yohio ha vunnnit tycker jag.

Idag har vi haft besök från familjen Ekelund/Wiklund. Annars har vi inte gjort så mkt. Det blir tidigt i säng ikväll efterom jag ska på kurs till sthlm imorn så jag måste gå upp kl. 5 för att hinna med flyget. Det har varit en intensiv dag eftersom det var full rulle på barnen. Det var skrik, skratt och gråt. De sprang runt och härjade hela tiden. Till att börja med så ville inte gofisen låna ut sina leksaker. Direkt Joel ville ha något så skulle gofisen ta tillbaka det. Han ansåg att det var sina leksaker och det är det ju men samtidigt måste han lära sig att dela med sig. Det fanns två bollar så han behöver inte ha bägge och Joel var så snäll att han bytte boll, men gofisen var inte nöjd utan skulle ha båda två. Fick ryta till rejält och gofisen bara grät när Joel lånade hans boll. Tänk så svårt det kan va. Jag tror att gofisen snart behöver ett syskon så han får lära sig att dela med sig....
 
De hade med sig massor av urväxta kläder och skor efter Joel. Så snälla de är som låter oss ärva. Bland annat så hade de med massor av skor och stövlar i stl. 24 som är den storleken som gofisen snart ska börja med. En fodrad galonoverall som också verkar lagom i storlek:
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0