Vasaloppet och spyor!

 
Fy vad trött jag är på att torka spyor. Denna förkylning så hostar gofisen tills han spyr. Jag har tvättat så mkt denna vecka och nu trodde jag att det var över men när jag vaknade imorse så såg jag att han hade spytt på golvet och på mattan bredvid spjälsängen. Tänk om lakanen hade klarat sig också men inte och även spjälskyddet :P Antagligen så har han spytt innan han somnat när vi lagt honom och så har vi inte hört. Samma sak blev det en annan kväll men då såg A det när han gick in och la sig. Tur va att denna gång hade han inte spytt på sig själv så han var iaf torr imorse. En annan gång var han indränkt hela han och inte säger han till så det gäller att kolla nu framöver varje kväll när vi lägger os. Hoppas att hostan ger sig snart. Trodde att jag tvättat klart för denna helg men nu blir det ett par maskiner till idag...Gofisen väckte oss lagom till att Vasaloppet startade så nu sitter vi i soffan. Skönt att följa Vasaloppet från soffan i år. De senaste två åren har jag varit med och servat A men i år åkte han öppet spår istället.
 
Här kommer bilder på tröjan jag sydde förra måndagen:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0