VAB!

 
Idag har jag VAB:at eftersom gofisen fortfarande hade feber igår och har inte ätit något i helgen. Idag är han feberfri men hostar och snorar mycket. Han har varit betydligt piggare idag och har ätit litegrann iaf så imorn får han gå på dagis igen. Det blir ju bara två dagar för på torsdag är jag ledig för lördagen.
 
Idag fick jag löning så då passade jag på att beställa något att ha på mig till julen. Jag har 2 par mammajeans och en trikåklänning som jag använder på jobbet. Tröjor använder jag vanliga än så länge. Hemma går jag i mysbyxor. Förra veckan blev det kris när jag insåg att mina tre uppsättningar antingen låg i tvättkorgen eller hängde blöta på tvättlinan. Hittade då en till gravidklänning i garderoben som jag beställde med mammabyxorna i september. Den har jag glömt i garderoben då jag hängde undan den när vi åkte till Turkiet. När jag skulle sätta den på mig så hade den tydligen krymt i garderoben :P Skulle ha beställt Large istället...Men nu har jag besällt en trikåklänning som blir skön att ha på jobbet med mammaleggings och en finklänningen som jag ska ha på julborden jag ska på och jul och nyår. Det är tredje gången jag beställer från Asos och det har fungerat bra. En veckas leveranstid och gratis frakt och bra priser :-)
Nu ska jag baka tårta innan det är läggdags. Älsklingen fyller år imorn.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0