Måndag!


Veckorna går så fort och nu har A åkt iväg på jobb igen men nu är det sista veckan innan han tar pappaledigt i två veckor då jag ska jobba några dagar under jul- och nyårshelgen. Det verkar som jag kommer jobba lite mer framöver också men inte klart exakt hur mycket. Trodde inte att jag skulle vilja jobba alls men så här lite lagom är perfekt så jag ser fram emot att jobba lite och bra för A att vara hemma med barnen. 

Byxorna passade och jag hann ta en bild innan vi skulle ut. Vi hälsade på gammelmormor idag. Gofisen cyklade och jag drog Thilde i barnvagnen. Snön och isen är bortsmält nu. Längtar efter snön då det blir så mkt roligare att vara ute med barnen plus att jag vill åka längdskidor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0