Cupcakes!


Sylusten finns kvar i mig och nu blev det en klänning i stl. 68 till Thilde. Jag passar på att ta lite egentid på kvällarna när barnen sover för på dagarna finns det inte en chans i världen att hinna något annat. Inte ens när gofisen är på dagis för Thilde bara skriker om jag går iväg efter att jag ammat. Hon vill inte vara ensam min lilla kelgris. Det finns iaf mycket tid för att göra inlägg på bloggen, därav kommer inläggen tätt nuförtiden. Jag skriver samtidigt som jag ammar;-)  Men jag får väl vara nöjd ändå för hon sover på nätterna iaf :-) 

Jag köpte en meter av detta söta tyg med cupcakes från jonictextil där jag även köpte kantbanden till haklapparna. Det blev mycket tyg kvar så det kommer att räcka till flera plagg. 
Nästa sömnadsotojekt blir ett solskydd till barnvagnen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0