Grattis!


Idag har en av mina vänner från Uppsalatiden blivit mamma till en söt liten tjej. Så grattis Sara ifall du läser detta! När jag fick mms:et och såg bilden på Hilma så gick det upp för mig att snart kommer vi också att ha vår dotter hos oss och alla krämpor känns just nu obetydliga. Längtar så mycket till att vi får träffa vår dotter för första gången. Nu ska jag åka till Frykenhallen och hämta ett paket som jag beställt och posta ett paket till de nyblivna föräldrarna :-) 

Vi har haft besöka av Sara och Mattias idag som är i Värmland över helgen. Vi har ju inte sett varann sedan jul och de har hunnit förlovat sig sen dess :-) vi fick  denna söta body i present till våt bebis: 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0