Ryggsmärtor!

 
Denna vecka har jag sett klart på alla säsonger av lilla huset på prärien. Jag har ju mest legat i soffan och sett på serien tills nu då det har varit bäst mot mina graviditetskrämpor. Igår fick jag för mig att vara lite nyttig här hemma och började städa på övervåningen och la upp planer hur jag skulle storstäda hela huset. Jag städade två rum där uppe och orkade sedan inte mer utan tänkte fortsätta idag men senare på eftermiddagen började ryggen göra fruktansvärt ont och på kvällen kunde jag knappt gå till sängen. Det kändes som ryggskott och blev inte bättre efter en natts sömn. Jag blev tvungen att ringa A imorse och be honom komma hem från jobbet och ta hand om gofisen och få honom till dagis. Idag hade jag verkligen behövt en rullstol. Det blev dock lite bättre efter jag lagt mig i badkaret men det kommer inte bli något mer städande för min del. Även A förbjöd mig att städa mer denna graviditet när jag blir så dålig. Jag tyckte bara det va skitigt här hemma och A får göra så mkt nu så jag ville avlasta honom. Han börjar ju jobba kl. 6 till 15 och hämtar gofisen på dagis så han blir ju ganska trött bara av det och sedan får han sköta det mesta här hemma också. Vi får helt enkelt ha ett skitigt hem. Nu hoppas jag på att ryggen blir lite bättre snart och att den envisa förkylningen vill ge med sig. Hade jag haft så här ont utan att ha varit gravid så hade jag ringt och bett om recept på Citodon men nu är det bara att härda ut. Jag önskar nästan att bebisen föds om 4-5 veckor så det blir slut på alla krämpor snart. Mina blogginlägg är inte så roliga just nu men så ser verkligheten ut men jag är övertygad om att det kommer att bli bättre snart :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0