Idol och sy = egentid!


Sitter i soffan och ser på idol medan resten av familjen sover eller ligger i sängen. Det är så lugnt och skönt. Egentid på hög nivå :-) till helgen kommer A:s bror och hans fru på middag till oss så jag har redan varit och handlat det mesta idag eftersom jag tänkte förbereda lite på fredag så blir det inte så stressigt på lör eftermiddag. Eftersom jag varit förkyld denna vecka så har jag varken promenerat eller tränat så jag har pysslat och fixat här hemna istället när Thilde sovit middag eller A kommit hem. Igår sydde jag upp det sista som fanns kvar av tågtyget och det blev en t-shirt till gofisen som får följa med till Teneriffa. Nästa syprojekt är hemligt då jag misstänker att hen läser bloggen som ska få det så jag får visa i efterhand ;-) det ska bli skoj för det är både något jag sytt förut och känner att jag behärskar och även en utmaning som jag hoppas ska bli bra. Jag har en bild i huvudet på resultatet så hoppas jag det åtminstone kommer att bli hälften så bra om jag ska kunna ge bort det.

Tågt-shirt:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0