Tunnhårig!


De senaste veckorna har jag tappat mängder av hår så nu känns det som jag snart är flintis :( det är framförallt när jag tvättat håret och ska borsta ut det som mängder hamnar i hårborsten och jag känner att mitt hår är inte lika fylligt längre. Det är amningens baksida. Nu har jag iaf bokat tid hos min frisör så 14 oktober ska jag kapa av en rejäl bit på längden. Här talar vi i decimeter och inte centimeter :P min frisör ska få fria tyglar så länge jag inte blir kortklippt. Det är ju bara hår och skulle det bli för kort så växer det ju ut igen. Denna höst kommer jag förbli ljus i håret men kommer kanske tona ner det lite i ljushet men det ska fortfarande vara blont. Annars brukar jag varannan höst göra mig mörk men nu känner jag inte för det.
Nu sitter vi alla tre tillsammans på morgonen och äter frukost. Till skillnad mot Thildes första tre månader då Thilde låg och skrek, jag hoppade över frukosten för det blev för stressigt med skriket och gofisen satt jag bredvid och stressade på när han åt. Livet har blivit till det bättre :-)
Thilde i lördags :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0