Busfröken!


Sköldpaddan hade visst hamnat i toaletten 😛 Jag som slarvar med att stänga toalocket får skärpa mig om det nu hjälper.

Igår fyndade jag skor på vår lokala skoaffär till gofisa som behövde nya lågskor och sedan sålde hon ut tretorn gummistövlar för 100 kr paret som är mitt favoritmärke på gummistövlar. De är så lätta att få på barnfötter. 
Nu tänker jag praktiskt vad som funkar bäst på dagis och är inte så noga med färger och utseende längre då den tiden är förbi med vita byxor och ljusa kläder som gofisa haft mycket av första året. 

Idag inviger vi kläderna som mormor och gammelmormor köpte till gofisa i mars/april någon gång i stl. 86 som legat i växalådan. Byxorna är så mjuka och är lite tjockare leggings. På bodyn är det zebror:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0