Förskolestart!


Det heter ju inte dagis egentligen utan förskola men det sitter så djupt inne i mig så jag använder det ordet ändå ibland. Idag började gofisas inskolning på Vitsippan på Skogsbacken och vi var där och hälsade på i 1,5 timme och hade inskolningssamtal. Gofisen fick då för första gången vara på myran som är i lokalen bredvid. Det gick så bra för bägge barnen och vi ska dit en stund varje dag denna vecka. Eftersom jag avsatt två veckor så kör vi en långsam inskolning. 

Igår åkte gofisen och jag till Bredviken efter att jag tränat ett långpass på förmiddagen. Vi passade på när gofisa skulle sova middag så fick A lite lugnt en stund. Tänk att jag inte tänkt på att åka dit förut. Jag som klagat på att det finns så dåligt med lekparker i Torsby. Denna var ju suveränt bra och så träffade han på några andra barn han kunde leka med på slutet. Bredviken är campingen i Torsby och ligget vid sjön Fryken ca 5 km från oss. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0