Imorgon


är det dags för mig att börja jobba. Det blir en ganska hård start med jobb tis-lör, 39 timmar fick jag ihop det till men sedan blir de två följande veckorna softa.

Idag har det varit mkt tjafs med gofisen och gnäll och skrik från gofisa så det ska bli skönt att få jobba imorgon. Vi gjorde iaf en utflykt till bredvikens camping idag där barnen fick leka i det vackra vädret. Gofisen hade sedan bollek på eftermiddagen och då kom mina föräldrar och passade Thilde så stack jag ut och sprang lätta milen i Valberget. Då såg jag orm nr. 13 för mig i år (jag räknar dem minsann). Det var en kopparorm denna gång. Hittills har jag stött på 10 huggormar varav två varit döda och tre kopparormar i år. Undrar om det är ett ormår eller om det beror på att jag är ute så mkt som jag stöter på dem 😝. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0