Klätterapa!


Thilde gillar att klättra på saker och har inga problem att ta sig upp på soffan själv :P drygt eftersom då måste jag ha koll och kan inte gå ur rummet så hon inte ramlar ner. Tur att jag har dörrar och kan stänga men fröken blir fly förbannad när hon inte kan bestämma var hon får vara. Tiden mellan ett och två år är verkligen en arbetsam ålder. Man ska väl inte önska bort en ålder det går ju så fort ändå men minns att jag tyckte det var så skönt när gofisen började kommunicera och vi inte behövde punktpassa honom hela tiden. Jag har lite dåligt samvete för att jag ogillar åldern 1-2 år så mkt men jag vet att jag inte är ensam. Jag älskar ju mina barn och det är en fas de måste gå igenom :-)
Så här hittade jag dem imorse efter frukosten:
När jag kom ut från köket efter att ha tagit reda på disk igår hittade jag gofisa så här:
Gofisa fick sin 5:e tand förra veckan ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0