Kolhydratladda!


Vi ska ju bo hos mormors syster Eivor och hennes man Clerense i Trollhättan på fredag. Hon ringde mig i veckan och undrade om jag skulle ha någon speciell mat som pasta när jag ska åka så långt på lördag. Så långt hade jag inte tänkt så jag sa att jag fixar egen mat om det blir så eftersom jag vet att de oftast äter potatis så ville jag inte att de skulle behöva ändra på det. Nu har jag bestämt mig för att äta pasta så jag står mig bra inför lördag. Därför har jag lagat matlådor ikväll. Det blev en lyxigare pasta än vi brukar äta här hemma eftersom det är ju ändå fredag kväll jag ska äta :-) tagliatelle med kräftsås fick det bli. Även A fick en matlåda så behöver han inte tänka på att laga mat på fredag (barnen får äta matlåda också). 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0