Stress!


Det är alltid någonting med huset vi måste göra trots att vi inte renoverar något just nu. Idag kom brorsan hit efter att A kommit hem från jobbet och hjälpte oss att installera den nya tvättmaskinen. Det var tydligen inte så enkelt då vi ska ha två stycken maskiner nu och elen kan inte gå på samma uttag och vi har dessutom bara ett vattenuttag. 
När man då har bägge barnen så kan det vara stressigt bara att få gå på toa som nyss hörde jag källardörren öppnas när jag sitter på toaletten och jag skriker då jag är i andra änden av huset "Theodor stängde du källardörren" nej skriker han och springer tillbaka mot köket hör jag och ropar "Thilde" fort som tusan lämnar jag toan och springer för att se så inte Thilde ramlar ner för källartrappen men det hade hon inte hunnit som tur va :-) nu får barnen följa med mig in på toan istället då det blir lugnast så :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0