Egentid!


Barnen sover sedan en timme tillbaka och jag sitter framför tv:n med lite kvällsfika. Skönt efter en jobbdag på sex timmar. Att leva nyttigt är inte min starka sida då jag älskar sötsaker allt för mkt :O men jag har kompenserat rätt bra de senaste fyra veckorna med barnvagnspromenader och längdskidåkning så nu väger jag 2 kg mindre än när jag blev gravid. Jag har nog lätt för att gå upp och ner i vikt. Tränar jag bara så brukar jag gå ner utan diet. Jag tänker så här att när jag tränar kan jag unna mig för då bränner jag nog bort det och när jag är inne i perioder utan träning så skiter jag i vilket så slutsatsen blir att jag unnar mig året runt  ;-) Imorgon ska morfar passa gofisa så ska jag åka skidor en timme när gofisen är på dagis.

Ha en fin kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0