Förkylda!

 
Hela familjen utom jag är förkylda här hemma och hostar. I hela fem veckor har vi varit friska sedan förra förkylningen så det har ju gått onödigt länge ändå :P nu äter jag zink och lägger mig tidigt för att försöka undvika att bli sjuk. Barnen sover dåligt på nätterna och vaknar flera gånger och har vaknat kl. 6 på morgonen de senaste nätterna. Hoppas förkylningen blir kortvarig.
 
Igår hälsade Maria på oss och vi bytte julklappar (bara 1,5 månad sedan julafton :O)  Gofisen blev överlycklig över sitt tågmemory och vi har spelat en massa gånger både igår och idag.

Gofisa fick en söt docka:

Thilde har blivit mer och mer aktiv men kryper inte än


Bild från ett vintrigt Valberget när jag åkte skidor igår förmiddag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0