Helgen förbi!


Det blev en hektisk helg med jobb tor-lör. Vi har varit hundvakt och även hunnit med och tränat A på lördag och jag idag. Hemmet har blivit lidande :P det ser ut som sju svåra år här hemma. Vi har inte städat sedan julen och nu är det dessutom leksaker överallt. Vi har enbart dragit dammsugaren på nedervåningen en gång sedan julen så det är dammtussar lite varstans och fläckar på golven. Badrummen är skitiga och man snubblar över leksaker. Ganska normalt för att ha småbarn kan jag tänka mig. Till veckan blir det städning på kvällarna när barnen sover. Sjukt tråkigt men ibland måste man. Imorgon åker A på jobb igen och det kommer bli ytterligare en vecka i Sarpsborg då jobbet inte är klart där än. Det innebär att jag nu har två veckor kvar som gräsänka och att jag måste ringa och ändra min frisörtid imorgon :P

Mormor och morfar hade med sig en varsin present till barnen från deras Stockholmsweekend:
En bok till gofisen 
Gofisa fick bodyn så jag behövde inte betala :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0