Sjukling!


Gofisen har fått feber idag. Chockerande att någon är sjuk i min familj igen va? :P  Han var ute och cyklade på förmiddagen och sedan när han kom in hade han fått feber. Febern har legat på drygt 39 grader så han har legat i soffan framför tv:n i eftermiddag...Gofisa spydde nyss upp middagen så undrar om det beror på att hon håller på att bli sjuk eller om hon inte tålde maten. Det var en ny sorts burkmat hon testade. Jag hade lagt henne för att sova middag men hon ville inte somna. Hon gnällde mer och mer och jag väntade ca tio minuter innan jag gick upp till henne ifall hon skulle somna och då låg hon nedspydd stackaren. Inte konstigt att hon gnällde. Nu sitter vi i soffan och det är strax dags att lägga barnen. A jobbar till kl. 21 ikväll så jag är ensam med barnen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0