Adventspynt!


Först adventspyntade jag och två kollegor skyltfönstren på Apoteket efter jobbet och sedan fortsatte jag med köket hemma när jag ändå va igång :-) 
Nu säger jag godnatt och hoppas på en lika bra natt som igår natt. Thilde vaknade bara en gång pga att hon behövde byta blöja sedan somnade hon om direkt efter det och sov hela natten. Jag sov så djupt så jag hörde aldrig när A bytte blöja på henne så m a o sov jag en hel natt. Gud vad skönt :-) A va också nöjd då hon somnade om direkt efter blöjbytet. Vi hade gjort upp innan att om hon inte somnade om direkt efter första vaknandet skulle jag ta henne under natten och sedan sjukskriva mig men nu behövdes ju inte det. Hoppas att detta inte bara va tillfälligt nu. Bäst att jag kastar mig i säng nu. Här kommer bilder på köksfönstren och min nya ljusstake:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0