Anmäld!


Jag har tänkt åka två marathon innan Tjejvasan och Vasaloppet dels för att få känna på längre distanser och dels för att få några genomkörare. Det är svårt att plåga sig lika mkt på träning som på tävling. Imorgon går första tävlingen jag ska åka i Mora som heter Moraloppet. Pappa, A och Theo följer med som supporter. Mamma passar Thilde. Det verkar bli onödigt kallt. De ställer  in tävlingen om det blir kallare än 25 minusgrader, men så kallt har de inte spått. Enligt Klart och SMHI ska det inte bli så fruktansvärt kallt men enligt yr så blir det kallare. Min gräns går vid ca 18 så jag hoppas att jag kommer åka imorgon. Det är 44 km långt och jag har laddat med pasta ikväll :-) 
Vi åker kl. 6 imorgon bitti så nu blir det sängen för min del.

Ha en fin fredagkväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0