Öroninflammation!


Älskade gofisen har åkt på öroninflammation som började i lördags och har haft hög feber 🙁 han har haft det ett par gånger förut men då har det läkt ut själv men nu är det tre dagar så vi försökte få en tid på vc idag och fick en tid sent på eftermiddagen som sedan blev inställd då läkaren fick ett akut vårdärende 😬 vi fick en ny tid imorgon iaf...
Farmor passade gofisen i skarven mellan A stack iväg på jobb och jag slutade 16.30 och han hade frågat efter mig hela tiden farmor va här och har legat i soffan hela dagen då han varit dålig. Nu har jag gett honom Ipren och han håller på och svettas för fullt då febern är på väg ner. Imorgon kommer jag att vab:a




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0