Babynest!

Jag har två babynest på gång. Ett som ska vara klart senast i december och ett i januari. Det ena nestet är en beställning och det andra är en present till en vän. Egentligen tar jag inte emot beställningar då jag inte har tid men det blev ett undantag denna gång och dessutom kände jag lust att sy då jag haft en paus från sömnaden sedan jag sydde babynestet till Sara och Mattias bebis Tova.

Idag kom tyget till det första nestet som ska vara klart i december. Det är en gammal kollega som ska ge sin dotter i present. Vit insida och mönstrad utsida med igelkottar ska det bli. Ikväll klippte jag till det. Skönt med gott om tid så jag slipper stressa. Det är rätt skönt att slappa i soffan framför tv:n också på kvällen ☺️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0