Fullt upp!


Det är verkligen fullt upp i livet nu med jobb, småbarn, A jobbar skift och jag  slutar inte förrän tidigast kl. 17 när jag jobbar och så försöker/vill jag träna. Vi ska åka stafettvasan 3/3 och jag har ingen bra form just nu. Nu måste jag hitta motivation att gå ut sent på kvällen när A jobbar dag. Som tur är har man sprutat konstsnö så snart går det att åka skidor utomhus. Tunneln är ju stängd när jag kommer hem på kvällen från jobbet. Nu är jag värd två vilodagar då jag tränat tre dagar på raken och är stel och har träningsvärk.

Imorse tappade Gofisen en till tand på övre raden så han ser rätt lustig ut nu ❤️ vi får hoppas att tandfen kommer inatt 😉
Vi har varit ute och åkt skidor med barnen i Valberget på förmiddagen. De håller på och kör spår och har hunnit få iordning 500 meter runt fotbollsplanen. Gofisa blev förbannad när hon ramlade för många gånger enligt henne så hon slängde stavarna och ville inte åka mer. Gofisen har utvecklas riktigt bra sedan förra året och det flyter på för honom. Han åkte tre varv innan han var nöjd 😊 sedan hem för att laga mat, ta reda på tvätt, börjat städa ut julen, vattnat blommor etc. Andreas stack ut på en skidtur i tunneln när jag lagade mat och senare på eftermiddagen åkte jag iväg på en träningsrunda. Svägerskan kom hit och lekte med barnen och då slutade det med att gofisen skulle sova över där så vi har haft det lugnt ikväll med bara Thilde hemma. Dagis är stängt imorgon för planeringsdag så morfar ska passa barnen då jag börjar 9.30 och A jobbar dag och slutar tidigt. Nu ska jag ta och sy en liten stund på babynestet innan jag kryper i säng. 
Trevlig söndagkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0