Karlstad!

Idag har mamma och jag varit på shopping i Karlstad. Vi åkte inte så tidigt eftersom affärerna öpppnar senare på söndagar och så passade jag på att träna innan i det fina vädret. Då stötte jag på en huggorm som låg på vägkanten 🐍 det är orm nr 8 som jag ser i år. Denna orm han jag knappt reagera att jag åkte förbi eftersom jag åkte rullskidor och det var lätt utför så då är farten ganska hög jämfört med promenader eller löpning. Upptäckte ormen precis när jag passerade den ca 20 cm bredvid och då hann jag inte väja åt sidan men ormen hann inte heller reagera så det gick bra 😊

Tydliga sicksackränder hade den 😜 

I torsdags beställde jag denna soffa från trademax och idag shoppade jag kuddar och plädar till de nya utemöblerna. Nya mattor till sovrummet och dessa fina servetter blev det och lite hästkläder till barnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0