Rullskidpremiär!


Denna helg har jag haft jobbhelg som jag kallar det för när jag jobbar både lördag och söndag. Vädret har varit toppen denna helg så i eftermiddag unnade jag mig en rullskidtur. Årets första dessutom och det resulterade i tre vattenblåsor, två på handflatan och en på tummen. Konstigt att det alltid blir så när man börjar åka rullskidor men inte skidor trots handskar. Kanske beror det på att asfalt är så stumt till skillnad mot snön. Jag klädde mig som om det skulle vara 0-gradigt ute men det var ca 16 grader i skuggan så varmt blev det :P
På min 29:e födelsedag fick jag en present av A som blivit väl använd och det är så roligt att det är GPS i klockan så att man kan se sträckan också 😀


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0