Poolhäng!


Gårdagen spenderades som vanligt vid poolen och på kvällen gjorde jag ett ryck och städade skafferiet som inte blivit riktigt städad på fyra år. Det behövdes kan jag säga. Jag hittade en del som hade en passerad hållbarhet från 2015 😜
Idag har vi haft besök från Uppsala. Min barndomskompis som blev kvar i studentstaden kom och hälsade på. Det har hänt en del sedan vi sågs sist. De har nämligen blivit föräldrar till en pojke och han har redan hunnit fylla ett år. Jag åker alldeles för sällan till Uppsala men nu planerar  jag en trip i höst någon gång.
Imorgon drar 75 % av min familj till Västkusten medan 25 % (maken) blir hemma och målar. Han tycker att det ska bli semester att få vara ensam några dagar. Jag skulle också behöva semester från semestern då det inte finns så mycket lugna stunder med småbarn. Nu blir jag inte ensam med barnen då vi åket med mina föräldrar och min bror och hans familj.

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

(null)
(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0