Bortgjord!

    
Av alla kundmöten som sker inom jobbet varje dag så går det bra i minst 99 % av fallen men idag hade jag en kund som inte vill hämta ut något recept utan ville bara fråga några frågor och han var lite rörig hur han berättade saker. Det hoppades hit och dit och han nämde något om sin fru och till slut visste jag inte vad utan han ville utan bad om leg för att kolla hur hans recept såg ut. Då kollar jag inte så noga på legitimationen utan scannar in och ser namnet Bonnie och frågar om det är hans fru som han undrar över om medicinerna passar ihop till. Nej, det är jag säger han men Bonnie kanske inte är så vanligt namn bland män säge han sen 😂😂😂 hur räddar man den? 😅 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0