Lost city!


Då är höstlovet avklarat. Det blev ett besök på lost city i Örebro som inte slutade så bra för mig. Sista rutschkanan vi skulle åka innan vi skulle avsluta besöket råkade jag halka till och foten böjdes i någon konstig ställning så tror jag vrickat foten eller kanske en lätt stukning. Resan började med ett rejält stenskott på nya bilen och sprickan är redan rätt lång så det måste vi göra något åt. 
Vi övernattade på ett hotell i Örebro och på natten vaknade jag med kraftig huvudvärk som måste ha varit migrän. Tog två Ipren 400 mg och efter en timme började jag kallsvettas och sedan kräktes jag fem gånger. Resan kunden med andra ord varit bättre men barnen var nöjda 😅.
2020 är inte mitt år 😝

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0