Höstpysslat!


Ledig dag idag och har äntligen kommit till botten med all tvätt efter semestern. Ingenting att sörja för snart fylls det på igen 😂🤣😂

Jag hämtar Thilde 13:20 när skolan slutat när jag är ledig och då ska det hinnas med så mycket som möjligt. Normalt sett tränar jag 1-2 timmar, handlar mat och tvättar och sedan hinns det inte med något mer. Nuförtiden tränar jag inte då jag fortfarande har ont i höften. Det är tydligen en inflammation enligt sjukgymnast som det inte går att göra någonting åt. Om det inte släppt på ett år så ska jag få en injektion med kortison. Det har ju bara gått drygt fem månader än så länge 😜
Tiden sprang iväg trots ingen träning. Det positiva idag är att jag gjort det lite hemtrevligare hemma med plantering av ljung.
(null)
(null)
(null)
(null)

(null)



Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Kan du inte träna något alls med inflammationen? Så tråkigt ju, särskilt om man är van vid att träna aktivt. Hoppas på att du slipper kortison och att det snart ger med sig.

Svar: Jag vill ju helst träna det som jag gillar men måste nog försöka hitta någon annan typ av träning som fungerar tills inflammationen läkt. Jag tror att simning skulle kunna fungera fast jag gillar inte att besöka badhuset men kanske får tänka om då jag blir tokig när jag inte kan röra på mig. Sedan funderar jag på att skaffa gymkort (har aldrig ägt ett gymkort i mitt liv) men där finns det säkert någon maskin eller träningscykel som min höft skulle tolerera. Tränar du? Roligt att du kommenterar på min lilla blogg :-) /Linn
Linn

2021-10-16 @ 09:12:40
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0