Influensa?


Började känna mig hängig och få hosta på tisdag eftermiddag/kväll. Vaknade på natten med feber och bubblande andning. 
Har nu varit utslagen i tre dygn där febern varierat mellan 38,2-38,8 grader och värk i hela kroppen. Är helt orkeslös och sängliggandes. Barnen har fått göra iordning frukost själv (något positiv då jag skämmer bort dem annars 😅). Andreas har flexat ut från jobbet på morgonen för att köra Thilde till skolan då jag inte orkar ur sängen. Idag jobbade inte pappa så han körde Thilde till skolan imorse. Efter barnen åkt/gått till skolan så har jag sovit hela förmiddagen och sedan bara legat i sängen resten av dagen och sett på tv. Det känns inte som en vanlig förkylning då jag inte brukar få feber och värk i kroppen. Då brukar jag ändå vara uppe på benen och lyckas åstadkomma något som t.ex. tvätta, laga mat etc. Är tacksam för att A jobbade dagvecka 😅 Hoppas jag är feberfri imorgon och får sova en natt utan att vakna med feberfrossa och hostattacker. När man blir så här dålig så inser man att det viktigaste i livet är att få vara frisk. Skönt att veta att om ca 2-3 veckor är jag säkert helt frisk.
(null)

Har inte duschat på 4 dagar och har svettats och frusit. Längtar nu efter en grundlig dusch och byta sängkläder 😂🤗🤗
Trevlig helg! ❤️







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0