Kantareller 🍄


PĂ„ min rullskidtur idag sĂ„ hittade jag lite kantareller sĂ„ efter trĂ€ningspasset tog jag bilen dit och plockade upp dem 😂 Det fĂ„r bli en kantarelltoast till mig och A imorgon till kvĂ€llsmat. Nu har jag kommit igĂ„ng med rullskidĂ„kningen efter handledsfrakturen. Började för 1,5 mĂ„nad sedan med en kort tur och har successivt ökat pĂ„ lite varje pass. Jag Ă€r nog sĂ„ Ă„terstĂ€lld jag kan bli nu och kĂ€nner mig till 95 % som tidigare. Ingen smĂ€rta överhuvudtaget och styrkan blir successivt bĂ€ttre. Rörligheten Ă€r inte som före frakturen men tillrĂ€ckligt bra för att inte pĂ„verka livskvalitĂ©n. Jag har trĂ€nat upp rörligheten riktigt bra mot hur den var efter avgipsningen.
(null)
(null)



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0