Paella!


Vi har haft sjukstuga här hemma men nu börjar det äntligen rätta till sig. Hela familjen åkte på magsjuka till slut. Jag blev förkyld och fick ögoninflammation innan jag blev magsjuk och förkylningen blev sämre vid magsjukan. Började jobba på onsdag men först idag känner jag att jag känner mig piggare. Fick dock blödningar i båda ögonen i yttre ögonvrån efter behandling med Kloramfenikol så jag ser hemsk ut 😅
Idag började vi dagen med ridning 9-9.30 och sedan jobb för mig 10-14.30 och sedan har det blivit en lugn eftermiddag och jag har lagat paella ikväll. Nu laddar vi inför den fjärde delfinalen i Melodifestivalen 🥳
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0